WooCommerce održavanje

WooCommerce održavanje (održavanje online trgovine). Kako da redovno održavate svoju internet prodavnicu ili web shop?

Održavanje veb stranice za e-trgovinu je ogromno dostignuće za uspešno online poslovanje. Zato je uvek aktuelno pitanje: Kako da održavate svoju internet prodavnicu na najvišem poslovnom i funkcionalnom nivou?

Kada, uz pomoć WooCommerce, samostalno izgradite svoju e-prodavnicu i napunite je proizvodima, čeka Vas podešavanje logistike, pokretanje i razvoj marketinških kampanja, itd.

Uz to, baš kao i klasična prodavnica od cigle i maltera, vaša onlajn prodavnica zahteva stalno WooComerce održavanje kako bi sve vreme stvari funkcionisale besprekorno.

Šta je WooCommerce?

WooCommerce je platforma za izgradnju internet prodavnice otvorenog kôda na WordPress-u koja omogućava uspešno poslovanje više od četiri miliona onlajn prodavnica širom svete.

Prednosti koje WooComerce održavanje nudi e-trgovinama

1. Bezbedan i siguran rad web prodavnice

Bezbedna veb prodavnica omogućava da posetioci kupuju sa poverenjem. Oni vide da su njihove kreditne kartice i lični podaci zaštićeni i da će bez problema obaviti kupovinu. 

Ovo im takođe govori da ćete se o njima brinuti i na druge načine, od ponude kvalitetnih proizvoda i usluge  do pouzdane isporuke. Ljudi koji Vam veruju, postaju Vaši stalni korisnici.

2. Bolje korisničko iskustvo

Kada redovno održavate svoju e-trgovinu, stranice se učitavaju za nekoliko sekundi, a posetiocima omogućavate da na njoj lako pronađu sve ono što traže. Takođe, oni imaju pristup ažurnom i preglednom sadržaju koji ih informiše i dodatno podstiče da obave kupovinu.

3. Više prodaje

Redovnim praćenjem funkcionisanja svog web shopa, Vi zapravo osiguravate da porudžbine, kupovine i naplate uvek dobro funkcionišu. Uz to, tačni inventarni brojevi pomažu kupcima da znaju šta je dostupno i da sigurno dobiju željeni proizvod. Sve to dovodi do veće prodaje.

4. Bolje rangiranje na pretraživačima interneta

Google, kao i kupci, voli dobro održavan i ažuriran sadržaj. To mu govori da ste profesionalni u svojoj industriji i da sigurno pružate vrednost onima koji je traže.

Takođe, Google i posetioci pridaju veliku važnost brzini rada Vašeg prodajnog sajta kao dobrom korisničkom iskustvu.

Održavanje sajta i pomenutih aspekata u funkciji, poboljšava rang elektronske trgovine na pretraživačima, što dovodi do većeg broja poseta i ostvarenja očekivanih prihoda.

Posledice neodržavanja web shop-a

1. Vaše onlajn poslovanje je nesigurno

Kada je izrada web shopa završena, trebalo bi da sledi njegovo održavanje. U suprotno, otvarate prostor za rupe koje hakeri mogu da iskoriste.

Ako se Vaša poslovna veb lokacija pokvari ili dobije malver, to će ugroziti Vaš autoritet, uzrokovati pad prodaje i manju zaradu, a često i krađu poverljivih podataka Vaših kupaca.

Osim toga, ako na vreme ne ažurirate svoju veb prodavnicu, može doći do konflikta između dodataka, kao i sa temom sajta, što uzrokuje teži poremećaj u funkcionisanju web sajta.

2. Manje posetilaca i vernih kupaca

Bez ažurnog održavanja sajta, njegovi posetioci će se suočavati sa problemima kao što su neispravne veze, sporo učitavanje proizvoda, zastareli podaci, itd. Sve to dovodi do nezadovoljstva i gubitka potencijalnih kupaca i smanjenja prodaje.

Loše korisničko iskustvo dovodi do opadanja ranga sajta na pretraživačima. A, pošto ljudi retko idu dalje od prve stranice sa rezultatima pretrage, pad pozicije vodi do pada poseta i kupovine.

WooCommerce održavanje u 10 osnovnih tačaka

Ovih 10 tačaka su ključne za pravilno održavanje online trgovine:

1. Ažuriranje WordPress-a, tema i dodataka

Postoji nekoliko jakih razloga zbog kojih morate da ažurirate WordPress, teme i dodatke. Uz svako novo izdanje, programeri uključuju bezbednosne zakrpe za preopuste, ispravke grešaka i nove funkcije. Ako ne ažurirate, ugrožavate svoju veb lokaciju i podatke svojih klijenata.

2. Bezbednosna zaštita

Prvo, hakeri koriste rupe u zastarelim funkcionalnim dodacima da bi zavladali Vašim sajtom.
Drugo, propuštate prilike za savremenije funkcije i poboljšanja postojećih performansi. U 2020. godini, sajber napadi su skočili za 300% .

Varate se ako mislite da se hakerima ne isplati da se bave malim onlajn prodavcem. Naime, 43% pokušaja hakovanja otpada na mala preduzeća. Dakle, preduzmite mere da i vaša onlajn prodavnica ne postane njihov plen.

3. Redovna izrada rezervne kopije e-prodavnice

Ako se odlučite za ručna ažuriranja, uverite se da ste prethodno napravili rezervnu kopiju svoje prodavnice, kako biste je mogli vratiti ako naiđete na probleme tokom procesa.

Pošto dobijate porudžbine korisnika tokom celog dana, od suštinskog je značaja da pravite rezervnu kopiju podataka o kupcima u realnom vremenu.

Takođe se uverite da rezervna kopija u realnom vremenu uključuje sadržaj, dodatke i bazu podataka vaše e-prodavnice.

4. Analitika online prodavnice

Analitika web prodavnice može se koristiti ne samo za unapređivanje marketinških taktika već i za identifikovanje problematičnih područja na veb lokaciji.

Ako primetite veliki pad obima saobraćaja, uverite se da su sve URL adrese ispravne. Poznavanje lokacija iz kojih dolaze vaši kupci može Vam pomoći da odlučite šta da im ponudite.  

Pregledajte najpopularnije termine koje korisnici koriste da bi pronašli vaše proizvode i razmislite o tome da ih uključite u opise proizvoda i druge kopije veb-sajta.

Gledajte koji su proizvodi i postovi najpopularniji kod vaših posetilaca i predstavite ih u svom marketingu. Kada dođe vreme da ponudite nove proizvode ili objavite nove članke, imaćete bolju predstavu o tome za šta je vaša publika zainteresovana.

5. Provera tehničke ispravnosti sajta

Ne može se očekivati da budete na svojoj veb stranici 24 sata dnevno. Ponekad je jedini način na koji možete znati da je vaša veb lokacija neispravna, ako Vas neki korisnik o tome obavesti.
Ipak, praćenje rada sajta je više nego neophodno kad god je to moguće.

6. Provera linkova i sistema veza

Neispravne veze (linkovi) mogu naštetiti vašem rangiranju i negativno uticati na poverenje klijenata. Posebno su odlazne veze sklone pucanju zbog migriranja veb lokacija na nove domene, brisanja postova ili ažuriranja strukture veza.

Takođe, svaki put kad izbrišete ili premestite sadržaj na sajtu, možete da stvorite mrtve veze. Kada otkrijete neispravne veze, ažurirajte ih, uklonite ili napravite preusmeravanje.

7. Optimizovanje brzine rada e-prodavnice

Identifikujte oblasti u kojima možete da poboljšate vreme učitavanja proizvoda, kao što je optimizacija slika, minimiziranje skripti i stilova i omogućavanje keširanja pregledača.

SEO održavanje je najbolji način da na vreme optimizujte svoju CSS strukturu, odložite nebitne Javascriptove ili uključite “lenjo” učitavanje slika. Pravilno konfigurisanje mreže za isporuku sadržaja (CDN) tu može znatno pomoći.

8. Kontrola sistema poručivanja i plaćanja

Testirajte naplatu nakon što ažurirate WordPress, temu ili dodatke. Ponekad ažuriranja mogu negativno uticati na njihovu funkcionalnost.

Pregledajte sistem plaćanja više puta mesečno, bez obzira na ažuriranja ili promene, kako biste bili sigurni da pruža najbolje iskustvo za vaše kupce.

9. Ažuriranje najčešćih pitanja i odgovora

Ako ažurirate informacije o isporuci, proizvode ili funkcije, promenite informacije o tome i na stranici sa čestim pitanjima i odgovorima. Takođe, osvežite podatke u bazi znanja, ukoliko je imate. Ažuriranje ovih detalja sprečiće zabunu kod kupaca i druge nepotrebne glavobolje.

10. Obezbeđivanje dostupnosti artikala

Ručno ažuriranje inventara može biti zamorno i uzrokovati greške. Neka skladišta imaju ekstenzije koje se integrišu sa WooCommerce-om, tako da možete da ih koristite za automatizaciju popune i ažuriranja Vaših zaliha.

U podešavanjima VooCommerce-a omogućite obaveštenje o niskim zalihama koje Vam daje dovoljno vremena da svoje zalihe popunite novim proizvodima.

Kada unosite izmene za proizvode, uverite se da se te promene vide na svim važnim stranicama sajta. Ovo uključuje SKU-ove, opise proizvoda, informacije o isporuci i često postavljana pitanja. Ako su promene značajnije prirode, verovatno ćete morati osvežiti i slike proizvoda.

ZAKLJUČAK

WooCommerce održavanje i WordPress održavanje kao deo upravljanja Vašom e-prodavnicom, obezbediće Vam mnogo efikasnije online poslovanje.

Kreirajte plan i procedure za ažuriranja, tako da nikada ne previdite važan korak. Slobodno nam se obratite da saznate šta sve na Vašoj web prodavnici može još dodatno da se poboljša.

PC021 – Održavanje sajta